Groot asfaltonderhoud 20e en 21e straat Bijsterhuizen 19 oktober 2018

Dit jaar staat er voor de 20e en 21e staat op Bijsterhuizen groot asfaltonderhoud gepland, zo heeft de gemeente Wijchen ons laten weten.

Het onderhoud bestaat uit het verwijderen van oude versleten asfaltlagen en het aanbrengen van nieuwe asfaltlagen. Voor de 20e straat zijn dat 2 lagen en voor de 21e straat is dat 1 laag asfalt.

Om de bedrijfsvoering van de aanliggende bedrijven zo min mogelijk te beïnvloeden zullen de werkzaamheden plaatsvinden in het weekeinde van vrijdagavond 19 oktober as om 19.00u tot en met uiterlijk maandagochtend 22 oktober 5.00u. Wanneer de weersomstandigheden het niet toelaten om dan te werken is het weekeinde daarna als reserve ingepland.

De overlast bestaat eruit dat deze 2 straten vanaf vrijdagavond om 19.00 uur afgesloten zullen zijn voor alle verkeer. Wanneer alles volgens planning verloopt zullen de werkzaamheden dan zondag gereed zijn. Mocht er wat tegen zitten dan heeft men die dag als uitloop.

De aannemer Gebr. Van Kessel uit Buren zal dit met de aanliggende bedrijven nog nader communiceren. Ook zal er publicatie verzorgd worden via de gebruikelijke kanalen van de gemeente Wijchen. Vanuit het parkmanagement is aangedrongen op goede en uitvoerige informatie naar de aanliggende bedrijven.

Niettemin vinden wij het als Bedrijvenvereniging Bijsterhuizen van groot belang om u hierover ruim vooraf nu al te informeren zodat u zonodig maatregelen en/of voorzieningen kunt treffen. Met eventuele vragen kunt u terecht bij Adri Cocu, projectleider bij de gemeente Wijchen (a.cocu@drutenwijchen.nl, tel 024-751 7218).